Tommy Hilfiger, akit a média amerikai álmodozóként tart számon, létrehozott egy milliók által szeretett márkát. Szeretnéd tudni, hogyan vált valósággá ez az amerikai álom? Ismerd meg a tervező történetét, aki – még életében! – legendává vált.

Nézd meg azokat az okokat, miért érdemes szeretni Tommy Hilfiger-t.

Tommy Hilfiger márka története

Thomas Jacob Hilfiger– aki bár írnek született, de szívében amerikai – göröngyös életutat járt be. 9 testvér egyike volt, és mérnöki karriert szántak neki, de – mindez ellenére, a világgal szembe menve – még a középiskolát sem fejezte be. A 70-es években, majdnem 20 éves korában kezdett a kereskedelemben dolgozni. Érdekességként a média gyakran megemlíti, hogy ő hozta szülővárosába a népszerű harang nadrágot.

Röviddel ezután a fiatal Thomas megnyitotta saját butikját New Yorkban: a The People’s Place-t. Amikor a butikja – a piac változásai, és mondhatni a tulajdonosa hanyagsága miatt – csődbe ment, a tervező úgy döntött, hogy itt az ideje változtatni a prioritásokon. Ahogy Hilfiger felidézi – jó lecke volt számomra (mármint a butik csődbemenése). A férfi kijelentette, vagyis arra a következtetésre jutott, nem elég csak tervezőnek lenni… üzletemberré is válnod kell.

A kemény munkával töltött évek kifizetődtek. Hilfiger számos emberrel működött együtt, többek között Moham Murjani-val is, a befolyásos vállalkozóval, aki régóta támogatja a márkát. 1995-ben, a részvénytársaságként bejegyzett vállalat díjat nyer – a Menswear Designer of The Year-t. Ezután felgyorsulnak a dolgok: a tervező egyre népszerűbbé vált, amit mi sem bizonyít jobban, mint hogy részt vesz a Project Runway programban, illetve szerepelt a Ben Stiller által rendezett Zoolander 2-ben is.

Valódi amerikai stílusban!

Hilfigert az amerikai preppy stílus királyaként ünnepelték. Nem csoda! A Tommy márka a sportos elegancia (smart casual), az akadémiai modor és a városi lazaság kombinációja. A ruhák, amik gyakran utalnak népszerű univerzális sportágakra – tenisz, vitorlázás, vizilabda – az egyszerűségükkel ragadják meg a figyelmet.

Fehér, vörös és sötétkék, ezek azok a színek – mint azt biztosan tudod – amik elválaszthatatlanul kapcsolódnak a Tommy Hilfiger márkához. A legtöbb kollekciót dominálják: a ruháknál, cipőknél és a kiegészítőknél. Kíváncsi vagy, kinek ajánlják ezt a stílust? Megnyugtatlak, hogy nem a gazdag amerikaiaknak! Sokkal inkább azoknak, akik szeretik a modern kiadású klasszikusokat és értékelik a luxus és az egyszerűség kombinációját.

Azt tudtad, hogy…?

Sztárok sokasága vett részt a Tommy Hilfiger márka promotálásban, többek között Snoop Dogg, Mariah Carey, David Bowie, Leonardo DiCaprio és Michael Jackson.

Szeretnéd tudni, hol vehetsz Tommy Hilfiger és Tommy Jeans cipőket és kiegészítőket? Számos modell (megfizethető áron!) kapható az ecipő kínálatában. Válaszd a minőségi divatáru cikkeket!

Szerző

Agnieszka Bednarek

Esztéta vagyok, és a Martens cipők szokatlan összeállításának megszállottja. Teljesen egyetértek Salvadora Dali kijelentésével − „minden győzelem alapja a… ruha!”. A mindennapokban a varrás és a kézimunka a hobbim. Definiálom, ami definiálhatatlan.
A cikk eredeti szövege le lett fordítva és módosításra került az ecipo.hu blog igényei szerint.

A weboldal süti-fájlokat használ, hogy a szolgáltatás az Adatvédelmi Irányleveknek megfelően a lehető legmagasabb színvonalon történjen. Weboldalunkat használva hozzájárulsz a sütik alkalmazásához. több információ

A weboldal süti-fájlokat használ, hogy a szolgáltatás az Adatvédelmi Irányleveknek megfelően a lehető legmagasabb színvonalon történjen. Weboldalunkat használva hozzájárulsz a sütik alkalmazásához.

Bezár