Ebben a cikkben:
Reklamáció – hogyan tudunk panaszt benyújtani az ecipőn?
A cipő, amit kaptál, hamar megsérült, ezért szeretnél panaszt tenni? Mi ezt teljes mértékben megértjük, és természetesen lehetőséget biztosítunk neked erre. Tudj meg többet arról, hogyan tehetsz könnyen panaszt az ecipőn, és hogyan oldhatod meg a problémát. Az alábbi útmutató segítségével könnyen boldogulni fogsz!
A cikkben megtalálod az ecipő Reklamációs űrlapját és a pontos utasításokat a további lépésekre vonatkozóan.
Először is: mielőtt panaszt nyújtanál be, értékeld a termék állapotát, és győződj meg arról, hogy a hibák biztosan nem a nem megfelelő használat vagy gondoskodás miatt keletkeztek. Ez számunkra nagyon fontos! Bár minden bejelentést szeretnénk figyelembe venni, 100 százalékig biztosnak kell lennünk abban, hogy a szabálytalanságok a gyártó hibájából adódnak.
Az ecipő webáruházban kizárólag eredeti, védjeggyel ellátott termékeket forgalmazunk. Minden nálunk vásárolt termékre 2 év garanciát vállalunk
Kész? Akkor vegyük sorra a lépéseket:
Készíts pár képet a termékről (az egészről és a hibát jól mutatót is)
Töltsd ki online a reklamációs űrlapot – amit ITT találsz. A dokumentumban többek között meg kell adnod a személyes adataidat, a panasz okát és a kívánt megoldást, pl. a hiba elhárítását (javítás) és a termékről készült képeket is csatolnod kell
A döntést 5 munkanapon belül e-mailben kapod meg
Lassan a végére érünk a folyamatnak. A kérdés az, hogy mit tegyél ha pozitív elbírálás esetén kérünk, hogy küldd vissza a terméket? Több lehetőséged is van, ezért ugorjunk a következő lépésre:
- válaszd ki a termék feladásának módját:
a webáruházban vásárolt termékek esetében a reklamált terméket/termékeket díjmentesen visszaküldheted nekünk a következő módokon:
Hogyan tudod visszaküldeni a reklamált terméket a GLS futárszolgálattal?
- Rendeld meg az ingyenes futárt: GLS
- Írd rá az előkészített csomagra, hogy „REKLAMÁCIÓ „. A csomagcímke a futárnál lesz,
- E-mailben visszaigazolást kapsz a feladásról és egy csomagszámot a csomag nyomon követéséhez. A GLS weboldalán nyomon követheted a csomagodat.
Hogyan tudod visszaküldeni a reklamált terméket a FOXPOST-tal?
- Amennyiben a csomagot FoxPost automatába rendelted, lehetőséged van a terméket automatán keresztül ingyenesen visszaküldeni. Készítsd össze a csomagot, és válassz egy automatát. Az elérhető felvevőhelyek listáját itt találod: Csomagautomaták – FOXPOST Az automatánál válaszd a Csomagküldés opciót. Add meg azt a kódot, amit a csomag kézbesítésekor e-mailen vagy Viberen kaptál. Ellenőrizd, hogy az ajtó megfelelően záródott-e, és őrizd meg a feladáskor használt kódot.
Reklamáció – gyakran ismételt kérdések
Mennyi a jótállási idő?
Üzletünkben minden termékre 2 év szavatosság vonatkozik, beleértve az akciósan vásárolt termékeket is.
Miért térítette meg a webáruház az árut annak ellenére, hogy kértem a javítást?
Ha a bejelentett hiba nem volt javítható, akkor más lehetőség hiányában úgy döntünk, hogy visszatérítjük a pénzt. Emellett bármikor választhatsz egy másik terméket is széles kínálatunkból.
Mi történik, ha az ecipő csomagolópapírja már kidobásra került? Lehet-e a cipőt másik dobozban/csomagolópapírban elküldeni?
A termékeket bármilyen kartondobozban / csomagolópapírban visszaküldheted nekünk. Csak győződj meg róla, hogy nincsenek rajta régi, elavult szállítási címkék.
További reklamációval kapcsolatos kérdéseket és válaszokat ITT találsz.
Ez is érdekelhet: Hogyan küldd vissza az árut az ecipőn? >>>
A cikk eredeti szövegét az ecipo.hu blog igényeinek megfelelően fordította és módosította: Martin Maszarik