Ebben a cikkben:
Hogyan küldd vissza az árut az ecipőn?
Az ingyenes visszaküldés az ecipőn történő vásárlás egyik legnagyobb előnye. Sikeresen megrendelhetsz több különböző párt, majd – nyugodtan – ki is választhatsz egyet közülük. Egyetlen forintot sem kell fizetni a többi modell visszaküldéséért. Nézd meg magad, mennyire egyszerű és gyors a visszaküldés az ecipőn!
Bizonyára egyetértesz azzal, hogy a cipőt jobb az otthon biztonságában, négy fal között felpróbálni. Sietség nélkül, távol az üzlettől. Az ecipőn nem terhel a visszaküldés költsége. Nézd meg ma!
Visszaküldés az ecipőn: útmutató pontról pontra
Mi az ecipo.hu-nál azon vagyunk, hogy megértsük minden igényedet, különösen ha a lábbelikről van szó. Minden előre kifizetett 9990 Ft feletti rendelés esetén a kiszállítás ingyenes. Úgyhogy rendelj többet, hogy szélesebb legyen a választék. Különösen azért, mert gyakran nehéz döntést hozni képek, vélemények és a leírások alapján.
Már meg van a kedvenced/kedvenceid és szeretnéd visszaküldeni a többit? Mi sem könnyebb ennél! Nézd meg, hogyan tudsz visszaküldeni lépésről-lépésre az ecipőn!
Tudtad-e…?
Az ecipőn 30 napod van a visszaküldésre. Remek hír, nem igaz?
1. lépés
Látogass el az https://www.ecipo.hu/visszakuldes oldalra, és válassz a visszaküldési módok közül.

2. lépés
Csomagodat ingyenesen visszaküldheted a GLS futárszolgálattal. Az https://ecipo.gls-hungary.com/ oldalon töltsd ki az űrlapot (innen töltheted le). Visszaküldés oka mezőbe írd be a rendelési számodat. A GLS a felvétel napját értesítést küld majd a csomag felvételéről. Add át a csomagot a futárnak, és őrizd meg a szállítólevelet vagy a csomagszámot.

3. lépés
Amennyiben a csomagot FoxPost automatába rendelted, lehetőséged van a terméket automatán keresztül ingyenesen visszaküldeni. Készítsd össze a csomagot, és válassz egy automatát. Az elérhető felvevőhelyek listáját itt találod: Csomagautomaták – FOXPOST Az automatánál válaszd a Csomagküldés opciót. Add meg azt a kódot, amit a csomag kézbesítésekor e-mailen vagy Viberen kaptál. Ellenőrizd, hogy az ajtó megfelelően záródott-e, és őrizd meg a feladáskor használt kódot.

4. lépés
Miután a visszaküldött termékek megérkeztek hozzánk – szinte mindennel megvagyunk. Már csak egy kis időt szeretnénk tőled kérni, hogy ellenőrizzük a csomag tartalmát (hogy az megfelel-e az online űrlapon keresztül benyújtott visszáru kérelemnek), majd visszatérítsük a pénzt. A pozitív elbírálást követően kapsz tőlünk egy visszaigazoló üzenetet az e-mail címedre. A visszautalásra 10-14 munkanapon belül kerül sor a visszáru felvételét követően (kivéve vis maior esetén, akkor ez az idő meghosszabbodhat).
- PayPal/bankkártya – az ellenőrzést követően 1-3 napon belül kerül visszatérítésre
- utánvétes fizetés vagy hagyományos banki átutalás – az ellenőrzés befejezését követően 14 napon belül kerül visszatérítésre a visszáru nyomtatványon megadott bankszámlára.
Fontos információk!
- A régi csomagcímkét távolítsd el a csomagról
- óvatosan zárd le és biztosítsd a csomagot,
- ha több, mint egy terméket küldesz vissza amik egy rendelésből származnak, akkor csomagolhatod őket egyetlen gyűjtő dobozba,
- ha több, mint egy rendelésből származó csomagot küldesz vissza – hozz létre mindegyikhez külön szállítási kódot, és küldd külön csomagként őket,
- attól függően, hogy a rendelés leadásakor melyik fizetési módot választottad, a vételárat oly módon is kapod vissza.
A részletesebb információk és leírások itt megtalálhatóak: https://www.ecipo.hu/visszakuldes
Visszaküldés az ecipőn: leggyakoribb kérdések
Kérdések | Válaszok |
Milyen ingyenes visszaküldési lehetőségek közül lehet választani? | Az ingyenes visszaküldés rendelkezésedre áll közvetlenül a következő szolgáltatón keresztül: GLS futárszolgálat. |
Cserére van lehetőség? | Csere lehetőség nincs nálunk és levásárlásra sem kötelezünk. Amennyiben nem megfelelő a méret, 30 nap áll rendelkezésedre visszaküldeni a termék(ek)et. |
Milyen eset(ek)ben utasítható el a visszáru kérelem? | A megadott 30 napos határidőn túl küldöd vissza a termék(ek)et |
Több pár cipőt vettem, egyet pedig visszavittem. A vásárlás során kedvezményes kódot használtam fel. Hogyan kerül kiszámításra a visszatérítendő összeg? | A visszatérítés összege attól függ, hogy melyik akcióval éltél. A standard akciók esetében a kedvezmények külön kerülnek kiszámításra a termékekre, és a visszatérítéseket ennek megfelelően teljesítjük. Kombinált akciók esetén (pl. egy második termék 50%-os kedvezménnyel vagy egy harmadik termék 90%-os kedvezménnyel), amikor egy terméket visszaküldesz, a visszatérítés úgy kerül újraszámításra, mintha nem lett volna akció. A legjobb, amit tehetsz, ha minden alkalommal, amikor egy terméket visszaküldesz, ellenőrzöd az akció szabályzatában a visszaküldésre vonatkozó rendelkezéseket. |
Még több kérdést és választ ITT találhatsz.
Törekszünk a tartalom folyamatos frissítésére. A folyamatos fejlesztés és a fogyasztói igényeknek való megfelelés iránti vágy azonban néha a korábbit is megelőzi. Ezért, ha naprakész szeretnél maradni az aktuális szállítási módokkal, a szállítási költségekkel kapcsolatban – arra biztatunk, hogy látogass el a Súgóközpontunkba. |
A cikk eredeti szövegét az ecipo.hu blog igényeinek megfelelően fordította és módosította: Martin Maszarik