Az olasz média időnként Re Giorgio-nak hívja – ami George királyt jelent. A divatszakértők szerint mindent elért ebben az iparban, és továbbra sem ül a babérjain. Ma már Giorgio Armani több mint 80 éves, és még mindig munkával tölti idejének nagy részét. Ruháit, cipőit, valamint kiegészítői olyan hírességek viselik, mint Lady Gaga, Calvin Harris és Leonardo DiCaprio.

Hogyan kezdődött és milyen, Armani nevével ellátott terméket vehetsz az ecipőn? A válaszokat megtalálod ebben a cikkben.

Giorgio Armani – a divat birodalom alapítója

Noha a cég neve Giorgio-ra utal, a tervező partnerével, Sergio Galeottival közösen alapította 1974-ben. Kezdetben Armani csak férfi ruhákat tervezett, projektjei fényűzőek és drágák voltak. Mivel sokan nem engedhették meg maguknak, az olasz férfi úgy döntött, hogy létrehozza az Emporio Armani vonalat, amivel a fiatalabb, kevésbé tehetős embereket kívánta célozni. Megalapításának kulcsa a diszkrét elegancia volt.

Azt tudtad, hogy…?

Mielőtt Giorgio Armani saját vállalkozása indítására szánta volna magát, áruházakban dolgozott, mint kirakatrendező.

Armani mindig is szerette a mozit, és arról álmodozott, hogy filmes karaktereket és hírességeket öltöztessen fel. Első lehetősége erre az „Amerikai dzsigoló” volt. Itt lehetősége nyílt a már említett Emporio Armani vonal népszerűsítésére. Richard Gere, aki a főszereplőt játszotta, hihetetlenül stílusos Armani darabokat mutatott be a film két órájában. Sok divatszakértő hiszi, hogy Giorgio Armani tanította meg az amerikaiakat öltözködni ezzel a filmmel.

Azt tudtad, hogy…?

Armani olyan filmekhez is készített ruhákat, mint a „Ponyvaregény”, „Batman” és a „Becstelen brigantyk”.

A Giorgio Armani márka számos ága

Olaszországban, a néhai Gianni Versace mellett Armanit tartják a legjelentősebb tervezőnek, milánói butikjait pedig a leglátogatottabaknak. Armani tevékenysége rendkívül széles körű, és többek között ezeket foglalja magában:

  1. exkluzív Giorgio Armani vonal;

  1. Emporio Armani vonal;

  1. EA7 Emporio Armani – sport– és alkalmi felszerelés;

  1. Armani Privé vonal – elsősorban vörös szőnyegeken látható elegáns ruhák;

  1. Armani Exchange – visszafogott színű ruhák és kiegészítők;

  1. Armani Jeans – elsősorban farmerruhák és kiegészítők;

  1. Armani Junior – ruha kollekció gyerekeknek;

  1. Giorgio Armani Beauty – kozmetikumokat és parfümöket tartalmaz;

  1. Az Armani Hotels & Resorts – a tervező tulajdonában lévő szállodalánc.

Az Armani termékek széles kínálata az ecipőn

Vonzó számodra a Giorgio Armani stílusa és szeretnéd megvenni a prémium márka cipőit vagy kiegészítőit? Az ecipő a márka széles választékát kínálja: Emporio Armani, Armani Exchange, EA7 Emporio Armani és Armani Jeans. Mit találsz a kínálatában? Először is, férfiaknak és nőknek szóló termékek, beleértve:

  1. női, férfi és gyerekcipőt

  1. sportcipők és kiegészítők az EA7 vonalból

  1. női táskák: elegáns stílusú, valódi bőrből készült darabok, alkalmi és sportos kiadásban

  1. női és férfi pénztárcák

  1. ékszerek

  1. férfi és női karórák

  1. sálak, sapkák és zoknik

A Giorgio Armani termékek és ágazatok ilyen nagy száma lenyűgöző!

Szerző

Patrycja Stasiak

Rendszeresen követem a divattrendeket. Victoria Beckham és Carrie Bradshaw stílusa inspirál. A magassarkú cipők és csizmák uralják a ruhatáram. A divat mellett második szenvedélyem a művészi smink. Szabadidőmben a természetért és a kerékpározásért rajongok.
A cikk eredeti szövege le lett fordítva és módosításra került az ecipo.hu blog igényei szerint.

A weboldal süti-fájlokat használ, hogy a szolgáltatás az Adatvédelmi Irányleveknek megfelően a lehető legmagasabb színvonalon történjen. Weboldalunkat használva hozzájárulsz a sütik alkalmazásához. több információ

A weboldal süti-fájlokat használ, hogy a szolgáltatás az Adatvédelmi Irányleveknek megfelően a lehető legmagasabb színvonalon történjen. Weboldalunkat használva hozzájárulsz a sütik alkalmazásához.

Bezár