Ebben a cikkben:
A LIU JO márka története. Divat a modern és erős nőknek
A LIU JO egy kivételes márka – érzéki, modern és merész. Az olasz márka cipői egyedi formatervezésükkel, táskái pedig klasszikus eleganciával csábítanak. Szeretnéd megismerni a LIU JO márka történetét és a legfrissebb híreket róla? Mindjárt kielégítem a kíváncsiságodat!
A LIU JO arra törekszik, hogy kiemelje a nők természetes szépségét. A feltűnő és kifinomult modelljei rendkívül népszerűek a prémium divat rajongói körében.
LIU JO – mi ez a márka? Divat egyenesen Olaszországból
A LIU JO márkát 1995-ben alapították a Modena tartományban található olasz kisvárosban, Capri-ban. És bár árad belőle a nőiesség, két fiútestvér, Marco és Vannis Marchi alapította. A név etimológiája igen érdekes – a LIU Marco akkori barátnője nevének elírása, akit JO-nak hívtak.
Eleinte a márka elsősorban a farmerrel vált ismertté, de idővel a kínálata tovább bővült. A márka zászlóshajója még mindig az „bottom up” farmer, bár a LIU JO kiváló minőségű cipői, divatos ékszerei, illetve parfümjei is nagyon népszerűek. A márka jelenleg 48 országban található – 490 egymárkás üzletből és mintegy 5500 többmárkás üzletből álló értékesítési hálózattal büszkélkedhet. Ezek a számok lenyűgözőek, nem igaz?
A pasztell LIU JO táskákat megtalálod az ecipő kínálatában.
LIU JO és Kate Moss együttműködése
2011-ben a márka a Kate Moss szupermodellel való együttműködésével vált szélesebb körben ismertté. A buja szőkeség lett a látványos tavaszi-nyári kollekció reklámarca, tökéletesen illeszkedve az olasz márka esztétikájához és filozófiájához. Kevesebb mint egy évvel később ő lett a márka felújított és kibővített üzletének díszvendége a milánói Corso Vittorio Emanuele téren. Az együttműködés egy ilyen jól ismert modellel nagy visszhangot keltett a divatvilágban. Kate 2014-ben ismét részt vett a márka kampányában.
LIU JO termékcsaládok. Black, white, blue és gold
Nem sokan tudják, hogy a LIU JO termékek speciális termékcsaládok szerint vannak felosztva, amelyeket négy színről neveztek el – fekete, fehér, kék és arany. Ezek a következők:
-
Black Label termékcsalád a modern üzletasszonyoknak készült. A kollekciókat a felsőruhák és a fél-formális ruhák jellemzik, amelyek tökéletes kiegészítői az irodai megjelenésnek;
-
White Label termékcsalád az alapokat és a minimalizmust helyezi előtérbe. A praktikus fazonok és az érdekes színválaszték jellemzi;
-
Blue Denim termékcsalád – ahogy a neve is mutatja, a farmerre összpontosít. A gyártók a bi-stretch technológiát használják a farmerek tökéletes alakra szabásához;
-
Gold Label termékcsalád a legdrágább és legelegánsabb termékeket foglalja magában: gazdagon díszített koktélruhákat, valamint pazar báli ruhákat.
A LIU JO márka a két népszerű termékcsalád, a Sport és a Beachwear termékeit is magában foglalja. El kell ismerni, hogy itt MINDENKI talál magának valót.
LIU JO az ecipőn
Az ecipő webáruházában egyaránt megtalálod a LIU JO cipőket, táskákat és kiegészítőket. A mintás sneakers-szel kihangsúlyozhatod a divathoz való szokatlan hozzáállásodat, a kiváló minőségű táskák pedig több mint egy szezonon át szolgálnak. A LIU JO a stílus és a minőség valódi megtestesítője. További érdekesség, hogy az olasz márka széles kínálatában a gyermek cipők és kiegészítők – brokátos tornacipők, illetve pasztell színű szandálok – is szerepelnek.
A LIU JO a női szépség, érzékiség és természetesség manifesztuma. Az olasz márka termékeit választva biztosan tapasztalni majd a minőségüket és értékelni fogod az esztétikájukat. A professzionális kivitelezés, a részletekre való odafigyelés és az érdekes díszítés csak a divat-hegy csúcsa. Fedezd fel az egyik prémium márkánkat az ecipőn!
A cikk eredeti szövegét az ecipo.hu blog igényeinek megfelelően fordította és módosította: Martin Maszarik