Ebben a cikkben:
3 ismert cipőmárka, melyek egyúttal jót is tesznek
Cipők és szemüvegek adományozása a rászorulóknak, a természeti katasztrófák áldozatainak vagy a környezetvédelemmel kapcsolatos kezdeményezések támogatása – ez néhány olyan terület, ahol az ismert cipőmárkák jótékonysági tevékenységeket folytatnak. Kíváncsi vagy, mely gyártók használják fel népszerűségüket a jó ügy érdekében? Tudd meg kik ők, és kiknek segítenek.
Az összes, cikkben említett márkát megtalálod az ecipőn!
-
Toms
A népszerű espadrilles gyártó esetében, a jótékonysági kezdeményezések nem csak egyszeri akciónak számítanak, hanem üzleti modellnek. Alapítójának, Blake Mycoskie-nak jutott eszébe az-az egyedi ötlet, amikor 2006-ban átutazta Argentínát, hogy alapít egy céget, amely minden eladott pár után cipőt adományozna a rászoruló gyerekeknek. Így született meg a „Egy az Egyért” filozófia. A Toms és a humanitárius szervezetek együttműködésének köszönhetően, a márka 60 millió lábbelit adományozott közel 70 országban a létrehozása óta. 2011-ben, a kínálatba a szemüvegek is bekerültek, hasonló feltétellel – egy pár eladva = egy adományozva!
Egyébként – a blogon megtalálod a szerzőtársam cikkét is, amiben összehasonlította az espadrilles-t a paezzel.
-
Keen
A Keen márkáról a trekking cipők (és legfőképpen a túraszandálok) juthatnak eszedbe, de az tudtad, hogy ennek az amerikai cégnek számos társadalmi kezdeményezése van? Az egész 2004-ben kezdődött, amikor egy cipő gyártó úgy döntött, hogy a marketingre szánt 1 millió dolláros összeget a tsunami áldozatainak adományozza Dél Ázsiában. Három évvel később elindították a Hybrid.Care nevű programot, amely a környezetvédelemmel foglalkozó nem állami szervezeteket támogatja. Tehát, ha Keen cipőt vásárolsz, te is hozzájárulhatsz az amerikai folyók helyreállításához vagy a vízforrások tisztaságának megőrzéséhez.
-
Timberland
A legendás túrabakancsok gyártója szintén támogatja a pro ökológiai törekvéseket. A Timberland munkatársai bevonták a helyi közösségek tevékenységeibe, ami például abban egy olyan kampányban nyilvánul meg, aminek során megtisztították a helyi zöldterületeket, és több száz növényt ültettek. Máskor, az önkéntes munkások egy játszóteret építettek egy speciális ápoló központ mellé. Jelenlegi tevékenységében a Timberland arra is ügyel, hogy környezetbarát technológiákat használjon a cipők és a ruhák gyártása során, tevékenységének alapja pedig a hulladékmentes filozófia.
A cikk eredeti szövegét az ecipo.hu blog igényeinek megfelelően fordította és módosította: Martin Maszarik